September 03, 2005

Ja mina olen vara.

Kool tuli. Hoogsalt ja äkki. Esmamulje uuest koolist ja uuest klassist (kahjuks suudan ma hetkel vaid paar-kolm nime näoga kokku viia) ja õpetajatest on positiivne. Koolilaul ainult ei sobi kuidagi ja koolikell ei tundu ka koolikellana. Koolivorm on nii kuidas ta on - ei midagi hullu aga must värv hakkab varsti närvidele käima.
Esimesel septembril tegid kõik (loe: mõned exklassikaaslased) mulle ja Kupile pitsa välja.
Esimene päris koolipäev oli segane (mina näiteks hilinesin teise grupi inka tundi ja ma ei tea, kas ma lähen enda omasse või käin edaspidigi seal), tunnid möödusid suht kiiresti ja tunniplaanist seinal ei saa ma ikkagi midagi aru. :D

Täna poes suutsin ma oma esimese kuni kolmanda klassi klassijuhatajale ja praegusele klassijuhatajale otsa komistada. Lisaks sellele sain ma lõpuks endale mustad püksid.
Emme töökaaslase sünnipäeva puhul käisime forelli söömas. Kuidagi on alati juhtunud nii, et kui kellelgi emme töökaaslastest sünnipäev on või ta lihtsalt teisi endale külla kutsub, siis võetakse mindki kaasa, sest emme ei viitsi pärast enam kodus süüa teha. Samas mul pole selle vastu midagi, tal on toredad töökaaslased ja kõhtki saab täis.

Mul on Helenale jõulukingitus olemas, kuigi suvi pole veel lõppenud...

No comments: