November 30, 2005

Unelaul.

Eelmine nädal läks ööseks vesi ära. See nädal läks elekter ära.
Eile olin ma tüng. Täna olen pätt.
Setu ei usu mind.

Ühtäkki on tohutult palju teha ja see pole üldsegi halb. Lugeda ja süüa ja muusikat kuulata ja otsida ja kirjutada. Hea. Aega ei ole ainult nende kiirete asjadega eriti palju.

Mind ajab närvi meie matemaatika õpetaja. Tema õpetusstiili ei saa kirjeldada, seda peab nägema. Lühidalt öeldes me mängime tunnis mälumänge, kodutöid ei kontrolli, kuulame tema elulugu, vaatame, kuidas ta päris hästi aru ei saa, mis ta tahvlile kirjutas ja tunnitöö on enam-vähem veerand kuni pool vihiku lehekülge. Matemaatika eksamist tuleb vist loobuda(?).

Tegelikult... tegelikult olen ma rahul.
Kui nüüd lumi ka maha tuleks siis oleks täiuslik.

...ja päkapikudki on juba kaks korda külas käinud.

No comments: