March 03, 2006

Eetika on moraalifilosoofia.

Teisipäeval oli kõige ideaalsem talveilm üldse. Ma tulin pool tundi kauem koju, sest metsas oli lihtsalt nii ilus. Pehme kohev lumi oli põlvini ja kõik puud ja maailm oli teda täis ja teda tuli aina juurde ja juurde. Kolmapäeval oli peaaegu kõige ideaalsem talveilm, pidev lumesadu oli asendunud päikesepaistega ja kõik see valge lumi säras igast nurgast vastu.

Eile käisin Krissuga 'Paha maa' esilinastusel. Vot see film on masendav (!), aga hästi tehtud. Mõte on hea ja see kuidas film üles ehitatud on, meeldib mulle väga. Nende kavatsus oligi näidata meile masendavat maailma, masendavat ja kurja, et kuidas kurjust edasi antakse ja minu meelest said nad sellega hakkama küll.

Ja esmaspäeval... esmaspäeval hakkan ma jälle trumme mängima.

Palju õnne Avele, kellel on täna sünnipäev.
Mul on väga tore nädal olnud.

No comments: