February 22, 2008

( heavenwhere. )

Aeg läheb kiiresti. Alles oli aastavahetus. Ma ei tea, kuidas see toimub. Aga vahepea on olnud asju. Pelmeene tegime. Filme vaatasime. Raamatut lugesin. Emme käis suusatamas palju ja nüüd läheb maratonile, homme. Balli korraldame. Ma isegi ka olen natuke aidanud. Ja vaheaeg tuli ja kohe on läbi. Ja koolis on saanud näitlemas käia. Ja ettelaulmas. Ja arvestustenädal üle elatud. Ja naljakaid hindeid saadud. Ja laulud ja naerdud ja päikest nauditud igalpool. Ja kohvi joodud üle pika aja hästi palju. Ja hommikusöögiks kummikomme söödud. Ja mõni öö poolteist tundi magatud. Ja peavalutatud. Ja raamatut kirjutatud.

Ja kui hommikul varavalges on ülirõve ja kole ja vastik vihm, siis ei tähenda see seda, et pärastlõunal imeilusas päikesepaistes jalutada ei saaks ja kevadet sisse hingata ja tuule peal istuda.

Siuksed lood. Ja ma pean otsustama. Mulle väga ei meeldi valida kahe asja vahel, mida ma mõlemat tahaksin ja ei tahaks ka. Tähendab, tahan. Ma ei tea ju.

No comments: