September 10, 2008

Multifunktsionaalsus


Eluke veereb tasapisi. Ma pole kunagi väga hea ajatajuga olnud, aga nüüd on see ikka täielikult kadunud. Iga päev on reede. Aga see ei tähenda, et päev enne seda reede või neljapäev olnud oleks ja et ma suudaksin kokku panna, et mida ma eelmine päev tegin. Mis ei tähenda, et ma ei mäleta, mis ma teinud olen. Väga hästi mäletan. Lihtsalt mai tea millal ma neid tegin. Keeruline. Aga samas väga põnev.

Tegin endale just hästi kange tee... ja kuulan saksa muusikat, sest Triin on koolis.

James saab ka hästi hakkama. On endale juba sõbra leidnud ja puha. Hugo kusjuures.

Meile teatati ükspäev, et pmst nädalavahetusi meil kohevarsti olema enam ei saa, sest juba praegu on üle nädalal laupa loeng ja varstivarsti on neid ka pühapäeval, nii ähvadŕdati vähemalt. Nii et ei saagi minna koju pesu pesema. See oli muidugi ka kift, et kui ma see n-v kodus käisin, siis polnud meil ei elektrit ega sooja vett. Ei mingeid mugavusi.
Aga kool... noh... ükspäev alustati tundi, et... "Kas te teate kus asub esc nupp?" Selles suhtes on nunnu, et meid on viis piffi multimeedikuid ja siis seletatakse asju ikka nii, et naised aru saaksid. Joonestusvahendite peale läheb palju raha. Mmm... ja eile vaatasime me "Rahvuse sündi" (1915). See oli üle kolme tunni pikk. Ja teate küll... sel ajal oli muusika ja liikuvad pildid ja vahepeal tekstid. Ja päeva lõpus. Me olime suht läbi pärast seda. Viimane pooletunnine lõpuspurt oli nunnu, sest see tuli koos vastavate kommentaaridega meie poolt. Yeah.
Mmm.. ja kui kellelgi on mõtteid, millest ma inkas ettekande teha võiksin, siis palun, jagage neid minuga, sest mul pole õrna aimugi. Ma ju ainult söön ja magan. Aga vähemalt kirjaliku eneseväljenduse tundides ma käima ei pea (praktilisi töid pean aga küll tegema), sest mu kirjandi hinne oli üle 80-ne. Nunnu.

Ja Viljandi puhul mulle meeldib ka see, et keset ööd koju jalutada on täiesti normaalne ja bussid on jobudele (ma sellest ei räägi, et ükspäev tulime me Triinuga rongijaamast bussiga kodule lähemale...).

(ja grupipiltidega, et näidata, millistega ma siin suhtlen, on kehvasti, sest esiteks ma pole teinud ühtegi ja teiseks mai tea, kus mu digika juhe on...)

No comments: