March 22, 2009

Groudies

Kõik algas juba kolmapäeval. Tegelikult natuke juba teisipäevases jazzklubis. Aga kolmapäeval oli lihtsalt nii hea Paabli kontsert. Tõesti nii hea! Ja siis oli Andre külas ja me käisime Are pool chillimas. Ei kurda, üldse kohe mitte. Ja neljapäeval käisime Marelle ja Stellaga Aidas valgusega mängimas. Karel oli Zetodele valgust tegemas päeval ja jättis sellepärast tunni ära, aga see meid üldse ei takistanud. Ma usun, et õppisime päris palju. Ja õhtul käisime siis loomulikult Zetosid ka kuulamas.
Reede hommik oli aga täpselt selline, et ma ei suutnud loengutega seda päeva ära rikkuda. Ärkasin üheteistkümnest ja siis tegime Merliga pühapäevahommikusi pannkooke, mis olid nii head. Eriti veel, kui me sõime neid maasika-karusmarja moosi ja jäätisega. Ja siis selgus, et ma täitsa mahun Paabli bussi peale ja nii me sõitsimegi kõik kambakesi Pärnusse. Bänd ise oli päris väsinud, kuid me Merliga tahtsime ainult kõva häälega naerda. Ma loodan, et me neile väga pinda ei käinud... Vahepeal jõudsime ühte etendustki käia vaatamas. Ja Endla-tuttavatele sain kah lehvitada, kuigi mõnda, keda oleks väga näha tahtnud, ma ei näinud. Endla kohvik on ikka nii mõnusalt kodune koht. Õhtune kontsert oli jälle super. Rahvast oli kui muda ja väike ruum oli paksult täis ja kõik olid hiirvaikselt. Mush. Ja kuskil kahe ajal kõndisin ma juba mööda lörtsisajust kevadist Viljandit kodu poole, et järgmisel hommikul üheteist paiku kooli jõuda ja siis õhtuni välja laulda. Laulupeo ettelaulmine oli.

No comments: