June 08, 2009

People listen. They just don't believe.

Täna järve ääres raamatut lugedes sain ma endale varese sõbraks. Ta jalutas ikka üht pidi must mööda ja teist pidi mööda. Vahepeal leidis endale tee pealt veidike süüa. Siis jälgis seda, kuidas ma teda jälgisin. Kui tal oleks kaabu peas olnud, oleks ta seda kindlasti tervituseks kergitanud. Ükski vares ei saa olla rohkem inimene kui tema. Tundsin, et olen sattunud raamatusse Someplace to be flying. Eile oli ka see tunne... kui ma ühest kaklevast rongapuntrast ja kahest surnud rongast mööda kõndisin.

Eile oli Harry Potteri tunne ka. Tükk aega saatis mind mu jalutuskäigul üks suur krants. Vahepeal läksid me teed lahku ja ristusid siis jälle.
Täiesti vabalt oleks võinud ta mu ristiisa olla. Ta oli veidi pulstunud ja pruuni karva.


If men had wings and bore black feathers,

few of them would be clever enough to be

crows.

- Rev. Henry Ward Beecher (mid-1800s)

No comments: