July 29, 2009

And the rest will follow

Täna on üks imelik päev. Selline, et öösel oli väga suur uni, aga kuidagi magada ei saanud. Selline, et mulle saadetakse kirju ja kutsutakse kuhugi ja mina ei saa aru miks. Kuigi tahaks minna, aga teen muud sel ajal. Selline, et jälle käis üks võõras mees meie elektrinäitu kontrollimas (mhmh, ikka veel kardan neid). Selline, et hirm tuli peale, kui ma ennist rõdul istusin. Lihtsalt istusin ja siis tuli hirm. Selline, et kõndisin mööda metsa ringi ja mõtlesin, et seda nüüd küll ammu teinud pole ja siis oleks peaaegu ratta alla jäänud. Selline päev. Ja samas ma nagu ei olegi midagi muud teinud, kui vaadanud natukene sarju, mis mul siiamaani veel vaatamata olid. Soolapähkleid sõin ka.

Folk oli. Nüüd juba paar päeva tagasi. Ta ei olnud läbinisti hea, sest kuidas saakski, kui on nii palju erinevaid inimesi ja mina. Aga ta oli kohati nii hea, et tegelikult ma neid halbu asju ei mäleta. Kuigi magama oli keeruline jääda ja vahepeal pidin üksinda ringi hulkuma. Siiski sai kõik kohustuslik sooritatud. Kohustuslik kõlab küll veidi halvasti, kuid pole seda mitte. Kõik vajalikud inimesedki nägin ära. Kõik peale ühe.
Aga kuna täna on Selline päev, siis ma ei saa ja ei oskagi midagi selget öelda. See ei sobiks siia päeva. Kuigi taevas on täna päris selge.

No comments: