December 04, 2009

You already know how it ends.

Ma näen viimasel ajal nii imelikke unenägusid. Just oli jälle see kõige hullem unenägu, kus mu keha ei allunud jälle mu kontrollile. Ja täna oli kuidagi kurb-õnnelik lugu. Mõlemad kusjuures toimusid siin samas kodus. Õudusunenägu oli selles suhtes tore, et ta oli minu jaoks esimene (millel ma olen tähele pannud), et mul on soundtrack. Mu unenägudel on soundtrackid. Sellel oli väga hea!

Aastavahetusel on täiskuu. See pidi küll igast pingeid ja võtlusi hea ja kurja vahel ja kõike muud seesugust kaasa tooma, aga mina kuulsin ainult seda kohta, et aastavahetusel on täiskuu. Ja see tundus nii ilus. See tundub nii ilus. Raudselt on pilves.

Magada tahaks, aga ei jõua. Ajaliselt ei jõua. Füüsiliselt ei jõua kõike muud :)

Lisaks sellele arutasime eile Triinuga, et ongi tegelikult imelikud ajad. Väga palju imelikke asju juhtub. Selliseid, mida ei oskaks oodata. Üllatavaid nii halvad kui heas mõttes.

No comments: