January 28, 2010

Laps vaatab Päikest huvitumata allilmast.

Women. You can't live with 'em, and yet they're everywhere. (Kolmas kivi Päikesest)

You are in love with the person, if you talk with them minimum of 20 minutes a day in your head. (film "Be Kind Rewind"
)

If you're ever told to look at yourself – never do. (film "I'm not there")

"Supermarketid on ehtne korilus."
(ööülikool A. Turovski üks loengustest)

Harry: "I want to make the world a better place. I want to bring the mankind the gift of the electricity."

Tommy: "They have that."

Harry: "Aa... Then my work is done." (Kolmas kivi)


August: "I'm August. Don't call me Augie."
Tommy: "I'm Tommy. Don't call me Augie either." (Kivi Päikesest)


"Suitsud võtavad kümme aastat su elust"
"Jah, aga elu lõpust ja need on mõttetud aastad nagunii." (Ikka see kolmas sealt samast kohast lugedes)

Mina: Peaks teed tegema.

Emme: Tee, tee, miks sa siis ei tee?

Mina: See on nii kaugel.

Emme: Mine lähemale.


Kasulikku? Et kas ma midagi kasulikku ka teinud olen? Sess oli. Ja siis oli sess ja ma proovisin õppimist vältida ja vaatasin filme ja sarju ja kuulasin ööülikooli. Ja siis oli sess. Sess tapab ikka päris palju puid, kusjuures üldse mitte külma pärast. Igatahes sai kõik tehtud, välja arvatud see üks, kuhu ma ei jõudnud, sest mu keha otsustas kõigusoojaseks hakata. Et siis kõigepealt soojaks ja siis hakkas kõikuma. Nüüd on ainult nohu ninas, aga teda on väga palju. Üks teine ei saanud ka tehtud, aga sellega ei tea keegi, kuidas üldse saama hakkab.
Ma tunnen ennast väga harituna.
Inimesi ma pole ammu näinud. Ma ei tea isegi, millised nad välja näevad. Olgu, selle koha pealt veidi valetan. Filmides, sarjades olid ka inimesed... ma natuke aiman, millised nad päris elus välja näevad...

1 comment:

h. said...

You are in love with the person, if you talk with them minimum of 20 minutes a day in your head.

see on ilus. ja õige.