February 17, 2011

"I don't believe in the Moon."


Kas te olete märganud, kui hea enesetunde Täiskuu annab? See on täiesti müstiline. Tuju tõuseb ja energia tõuseb ja kõik need ükskord-ma-teen ja ükskord-ma-lähen ja muudlood saavad järsku tehtud. Eile küpsetasin shokolaadileiba ja värvisin peegli ära ja täna käisin Teelel külas, viskasin balletis jalgu taeva poole (või pigem lasin neil sealt alla kukkuda) ja asjatasin tööl naeratus näol. Tuleb tõdeda, et suurt osa mängis ka Päike ja see, et päeval niiii külm polnud. No ma ei tea. Eks vist mesi ole hea.

Ja see oli küll juba veidi aega tagasi, aga Muumiraamat on armas. Tuletab meelde, et kui keegi teine ei tea, küll siis emme ikka teab. "Kui tahad teada, milleks moondusid Piisamroti kunsthambad, võid seda küsida oma emalt. Küllap tema juba teab."

Lisaks õppisin ma veel, et iga masin annab meile midagi, mida me ei oska. Ja, et inimesed kogevad, et partner on robot, kui nad on teda juba mõni aasta armastanud. Ööülikool on tore.

Ei saa mainimata ka jätta, kui kahtlaselt palju ma üleöö vesilennukite angaaridest tean.

"Auuuuuuu!" täiskuu terviseks.

(pealkiri The Scrubsist)

No comments: