July 23, 2005

Minitort ja mootorrattad.

Krissul oli sünnipäev. Palju õnne talle. Käisime seda lapstega Tartus pidamas. Tegime pikniku ja mängisime petanque'i.

Emme viis ülikooli paberid sisse. Järgmine neljapäev läheb vestlusele. Ta otsustas, et ta pole veel piisavalt tark.

Täna oli suursündmus. Ma pole elu sees nii palju mootorrattaid ja motovendi koos näinud. Ja ma mitte ainult ei näinud neid, ma sain osasid katsuda ka! Miskisugune ülemaailmne motovendade kogunemine oli Tartus. Sõitsid kõik koos riikide kaupa mööda Riia maanteed. Huilgasid ja lehvitasid ja lasid signaali. Ja Kõige lõpus tulid eestlased. Üks kuni kaks Eesti lippu ja palju morne nägusi. Tegelikult oli tore, lõpuks väsis küll käsi lehvitamisest aga see pole ju mingi probleem.

Igatahes ma olen jälle Tallinnas ja mul pole õrna aimugi mida teha. Peaks vist seinu värvima hakkama...

No comments: