July 16, 2005

Tütarhoovused, poeghoovused ja sohilapsed.

Kupi pidas sünnipäevapidu.
Kõik lapsed, kes kutsuti, olid kohal, peale ühe. Mari-Liis läks sünnipäeva asemel pärnusse hoopis. Nii et meid oli üheksa - mina, Laura, Kupi, Taaniel, Lammas, Geidi, Kadi, Fred ja Taavi. Hommikul ma ei viitsinud sinna absoluutselt minna aga kui kohale jõudsin ja kui komme juba sööma võis hakata, siis oli päris hea. Kohati vajus melu ära ja kuulasime nutulaule aga hetke pärast tuju tõusis jälle. Pildistasime ja sõime ja jõime ja rääkisime ja naersime üksteise pihta ja käisime rannas hundirattaid tegemas ja Aliastki sai mängitud. Mõned lapsed said veerand tundi undki vahepeal. Ja sel ajal (kella viie paiku) andsid võõrad purjus mehed (keda me kohtasime rannas) Larxile ja mulle nätsu. Elamus missugune. Kaheksa paiku hommikul kustusid aga kõik tunniks-kaheks ära. Ise leidsin ennast Kupi emme-issi voodist Taanieli, Laura ja Kupiga.
Lambast on mul nüüd veidikeseks ajaks kõrini. Miskisugune vastumeelsus on tema vastu.
Kella 11 bussiga tulime Võsult koju. Laura oli paljajalu, kuna tal õnnestus oma pläta katki teha. Osav laps, mis muud.

Kuigi und sai ainult tunni jagu, ei ole mul väsimust ollagi. Ma arvan, et lähen teen mõne ringikese metsateedel ja söön mustikaid. Suhelda ma nagunii ei suuda.

No comments: