August 29, 2006

Selles suhtes, et mismõttes nagu?

Laupäeval käisime 'Romeot ja Juliat' vaatamas. Mulle see vist ei meeldinud. Iseenesest olid tantsud toredad ja laulud olid ka päris toredad kohati aga... noh... nad surid nii mõttetult.
Pühapäeval vedasin ennast Tartusse. Seal oli Tartuff, ehk siis tartu pimedate ööde filmifestival, ehk siis raekojaplatsil on suur ekraan, kus näidatakse öösiti tasuta filme. Kust nii head mõtted tulevad? Mitte, et see film, mida me Jumalaga vaatasime suurem asi oleks olnud, aga siiski. Muidu käisime niisama ringi, rääkisime, et me oleme paksud ja sõime hästi palju ja ma kuulasin kõiki Jumala probleeme, isegi mitu korda, sest ta rääkis neid teistele ka... ja niisama oli tore. Triingi istus meiega korraks maha ja rääkis oma toredast klouniderikkast Iirimaa-elust. Jumalal on tänasest muidu 11-17.00 kool, edu talle ja reedest hakkab päris kool. Esmaspäeva õhtul chillisin Eriku ja ta sõpradega ringi. Minul oli naljakas, ma ei tea kuidas teistel oli. Erik lonkas veidi ja oli muidu igaltpoolt räsitud. Talle ja sõpradele anti peksa, õnneks midagi _väga_ hullu pole. Mu kott haiseb nüüd õlle järgi ka... ei tea küll miks...
Täna tulin koju. Tähendab ma tulin Tallinna ja sõitsin kuskil kolm korda koju, enne kui päriselt siia jõudsin. Iga kord suutis Andreas mind takistada. Küll tõi ta vabanduseks, et me peame minema ja end nahaga-meisterdamis-ringi registreerima (ma ei tea kuidas ma leian aega, et seal käia) ja vihma käes seisma ja sööma minema. Leenu oli ka meiega. Igatahes käisin ma enda esimeses sõidutunnis. Selles suhtes, et Andreas juhtis ja mina istusin taga ja mõtlesin, et unes olen ma päris palju autoga sõitnud. Siis tuli emme ja andis raha ja me läksime ostsime pizza ja sõime seda kuskil nurga taga nagu parmud kunagi. Homseks planeeris Andreas mulle filmivaatamise Kupi pool.

Täna on Sireti sünnipäev. Palju, palju,....., palju õnne!

No comments: