September 03, 2006

Siin on mu kong.

Vaatasime filme Kupi pool. Saatus aga ei soosinud seda väga ja plõksis peaaegu kõigi filmidega, nii et saag kaks jäigi lõpetamata.
Viimasel suvevaheaja päeval ma lugesin kaks raamatut läbi, et kui keegi küsib, mida ma lugesin, oleks midagi vastata. Alkeemik ja Krabat leidsid oma lõpu. Krabat kusjuures meeldis mulle väga, eriti selle algus. Ja alkeemik oli jälle hea.
Esimesel oli koolis eriti mõttetu aktus. Saime teada paar uut õpetajat ja seda, et meie klassi ei tulnud kedagi uut. Pärast aktust saime Mari, Setu, Tairi ja Sepoga kokku ja sõime pitsat nagu meil juba kombeks on saanud. Meie Kupiga jõudsime muidugi just selleks ajaks, kui nemad oma pitsad lõpetanud olid. Kõht täis, liikusin ma Siretiga bussijaama, lahendasime seal kuskil tund-poolteist ristsõnu ja ootasime Missist ja sõitsime siis Tartusse. Jah, jälle. Tartus oli tore, väga tore. Lisaks trallile, mis pararahvaga tehtud sai, nägin Piiat ja Ervinit ja sain Kalle ja Karmeniga kokku. Siinkohal mainiks, et viimastel on eriti ilus korter ja see õunakook oli tõesti väga hea. Ja ei tohi ära unustada, et peaaegu terve laupäeva veetsin ma multikaid vaadates. Peaasi, et mul lõbus oli.

Homme on kool. Mulle ei jõua see ikka veel kohale.

No comments: