September 23, 2006

Õige leib.

Täna hommikul käisime lapstega (mina ,Kupi, Kessu ja Andreas) Ilvese toetuskontserdil. Birgit, Berit, Joonas, Karl, Krissu, vanaisa ja Malle olid ka seal. Kallet ja Karmenit kohtasin ka hiljem ja oma vana trummiõpetajat (aga tema vist mind ei näinud). Igatahes värvisin ma oma küüned sini-must-valgeks ja olin väga rahul kui Ivar Põllu meie kõrval kontserti kuulas. Väga tore üritus oli. Pärast muusikalise osa lõppu suundusime NO99-sse, sest oli liikvel kuulujutt, et seal on suur ekraan, mis ka oli. Lisaks sellele oli seal veel palju RAM kooli õpilasi. Ülejäänud aja veetsime seal. Ma pole päris kaua aega nii kõvasti nutnud (loe: naernud)... naljast saime vist ainult mina ja Andreas aru ("Ega see maha ei kuku?"). Istusime seal neljakesti maas ja kuulasime kõrvaklappidest, mis raadios valimistest räägiti. Raudselt mõtlesid kõik, et miskid mõttetud noored tulid siia ja kuulavad nüüd muusikat. Ning siis läks häälte lugemiseks ja suureks-suureks hõiskamiseks ja plaksutamiseks ja kallistamiseks, kui 174 häält kokku loeti. Vot selline päev oligi.
Nüüd üritan Kareninale lõppu peale teha, enne kui Andreas seda endale tahab.

No comments: