October 01, 2006

Ühest sajandist teise.

Nädala eest istusin ma metsas ja õppisin (vähemalt seni ma õppisin kuniks Kessu ja Andreas minuga ühinesid). Esmaspäeval sai kooris päris palju nalja (kill, kill, kill, pooleks) ning teisipäeval olid selle aasta esimesed trummid. Mulle ikka nii meeldib trumme mängida (oskamisest ma parem ei räägi)! Neljapäeva-reede veetsin ma looduskooli raames Matsalus. Ööbisime samas kohas, kus me paar aastat tagasi jaanipäeva veetsime. Käisime läbi ranna-, puis- ja luhaniidud, tegime palju pilte (ja kustutasime palju :P) ja hüppasime heinapallidel. Heinapallid olid kõige toredam osa. Üldiselt ei olnud väga põnev/tore, kuigi Leenu, Helina, Kätlini ja Kupiga lapsi taga rääkida oli tore.Tagasi jõudes sõi kodus ja läksin siis Kessu poole ööseks. Andreas tuli ka filme vaatama. Järvemaja on ikkagi hea film. Läksime igaksjuhuks hilja magama ja hommikul ärkasime nii seitsme paiku (Kessu läks tööle) ja mina sõitsin koju, sõin hommikust ja läksin emmega linna shoppama. Pärast shopingut läksime Helinaga KUMUsse kunstiajalugu tegema, siis kohvikusse, raamatupoodi, kus liitus Andreas, seejärele läks mu viimane raha kohvile ja liitus Elina ning me valisime kõik koos Andreasele uued prillid. Ning siis läksin ma vanaema ja tema sõbrannadega Draamateatrisse “Gösta Berlingi saagat” vaatama. See oli isegi päris hea, kuigi ma ei saanud väga lõpust aru ja teise vaatuse ajal oli natuke raske unega võidelda (ikkagi ju kell seitse üles ärganud). Jõudsin koju, läksin magama, ärkasin hilja ja kindluse mõttes lebasin veel kolm tundi voodis ja siis oli juba õhtu ja Andreas tuli külla, et arutada, mis me homme õpetajate päeval teeme. Nüüd on jälle uni.

No comments: