March 04, 2007

Valimised.

Käisin siis esimest korda valimas. Ma lootsin, et minust tehakse pilti, kui ma selle sedelikese sinna kastikesse viskan, nagu telekas ikka tehakse, aga ei. Miks siis üldse valima minna kui piltigi ei tehta. Ja politsei sõitis ka just enne ära, kui ma valima jõudsin, nii et telekasse ka ei saanud. Muidu olin ma korralik. Kabiinis loomulikult tõmbasin keskerakonna maha ja sodisin nende numbreid niikaua kuni sein vastu tuli. Siis koputasin kõrval oleva kabiini seinale nii mitu korda kui mitmenda ma valisin ja siis köhisin ka igaksjuhuks sama palju. Loomulikult kirjutasin ka seinal olevale lehele oma soovitused. Naljakas, et seal nimede kõrval pilte ei olnud. Ma tean ju ainult näo järgi. Mis mulle veel ei meeldinud oli see, et see sinine kirjutuspulk ei sobinud üldse sinna tähtsale paberile. Ma arvan, et tint läks laiali, kui ma paberi kokku murdsin ja ta sinna templi peale maalis. Järgmine kord ma võtan oma templi kaasa. Ja ID kaardi pidi eksole selle lehekese külge klammerdama ja kasti viskama?

Tegelikult oli päris põnev. Võibolla järgmine kord teen seda IDkaardiga valimist. Või missugused variandid veel olid?

No comments: