April 13, 2007

Kirjutad kuu, aga ütled valgus...

Ega mul palju öelda ei ole. Ari võitis Soome Idolsi. Ta oli kõige parem ja pidigi võitma. Death Note oli päris tore film, kui välja arvata teise osa lõpp, mis võinuks veidi teistmoodi olla. Valik Eesti tudengifilme oli ka päris huvitav. Tuul ja 2 pic on minu täielikud lemmikud! Teised veidi vähem ja mõned mitte üldse.
Klassi käisime ka vaatamas. Minust läks see film mööda.
Samal õhtul tegutses ka filmiklubi. Before Sunrise, Gone in 60 s vana variant, surfarite film, Hero ja the Shining. Viimase ajal olin pmst ainult mina üleval ja kuna see oli õudukas siis ma ei suutnud seda vaadata, ajasin Kätlini lõplikult üles ja suundusime koju, jättes mehe alla diivanile ja Kupi teisele korrusele.
Kolmapäevani on väga kiire aga siis ehk läheb natuke paremaks. Veidikeseks ajakski. Ettekanded ja referaadid ja arvestused. Prr.

Maria-Anna tõi mulle Londinist Innocenti! Marid on nii toredad. Ma tõepoolest armastan seda jooki.

Ahjaa... õunakorjamine hakkab üha enam ahvatlema. Kupi, tead küll...

No comments: