June 04, 2007

I don’t like my clothes anymore

Maailm on päris imelik. Homme on keemia eksam, aga mul sai hetkel keemiast kõrini. Ma ei viitsi enam, aga ei oska ka. Põrand peaks vähemalt seda oskama, sest kui sa ikka nii kaua nii paksu kihi keemia all lebanud oled, peab lihtsalt midagi külge jääma. Aga selles suhtes on ükskõik, et see on kohe läbi. Kohe.
Hommikuti kõnnime Kupiga kooli ja sõimame autosi, sest neid on nii palju ja nad liiguvad.
Eile õhtul mõtlesin omaette. Avastasin, et Kaisa tuleb kohe tagasi ja suur igatsus tuli. Veidi üle kahe nädala veel.

Õhtuti on mulle kombeks saanud õppida painduma. Ma lihtsalt avastasin, et nt Viljandisse oodatakse näitlemist õppima supermehi ja ma siis mõtlesin, et äkki on Lavakas ka nii ja ega see nagunii paha ei tee, kui ma natuke rohkem paindun kui ainult küürus selg. Natukene olen ma arenenud ka juba. Vähekene.

No comments: