October 01, 2007

"Hetke valitsemine tähendab elu valitsemist."

Ma poleks iial uskunud, et ma seda ütlen, kuid looduskool oli tore. Päriselt. Kõik see puude ladumine ja Esna mõis ja täiskuuvalge tähisselge kabeliteekond ja kiisud ja kõik ebaõnnestunud/õnnestunud toiduvalmistamised ja puude riita ladumised ja puuhuumor ja piimatööstus ja Järva-Jaani romula ja loomulikud need kõik inimesed seal. Jah, kõik. Ja värvilised lehed.

Ja ilusad autud laupäeval Raekoja platsis ja õpetajatepäeva planeerimine ja kõikneed naljad ja naermised.

Ja ka pühapäevane vanaema sünnipäeva pidamine ja maal käik. Kui ilus seal oli! Täitsa lõpp.

Ja tänane õpetajate päev, kuigi kaheksandat a-klassi vihkan ma vist küll pikka aega. Ja sedavõrd rohkem armastan kümnendat. See kõik oli kuidagi... veider aga tore... ja väsitav.

Ning pärast kõike seda, ei suuda ma midagi aru saada sellest, mida ma homseks mata tööks oskama peaksin. Või ülehomseks füüsika omaks. Või "Protsessi" vastamiseks.

(ja seda^ ütles Marie von Ebner-Eschenbach. Mulle meeldib ta nimi.)

No comments: