January 16, 2008

The fear you won't fall

Mul on nii talve tunne, et hetkedel, mil ma õue ei näe, olen ma täiesti veendunud, et väljas on paks lumi maas.

Lisaks sellele on mu peas nii vastupidised mõtted kui üldse saab. Ja neid leidub kõikidele teemadele. Tänane unenägu läks suht täppi selle koha pealt, kuna rohkem segamini ei saanud asjad olla. See oli midagi sarnast, et kui võtta kümme pilti, nendel olevad esemed osadeks võtta ja siis suvaliselt kõik omavahel kokku panna ja siis selle ühe suure pildi pealt, mingi põneva loo rääkida, siis jõuaks suhteliselt lähedale minu unenäole.
Aga ma ei kurda(olgu, kurdan küll, aga enamasti endale. Virisemine on teine asi), sest iseenesest on mul päris hea olla. Varsti jõuab see ka kohale, et järgmise eksamini on veel palju aega ja vahepeal peab koolis ka käima. Õnneks tundub tulevat jälle aeg, kus on hästi palju teha. Sest mulle meldib igast asju teha. Ma tavaliselt lihtsalt ei viitsi.

Kaks Kadri ruulivad praegu kõige rohkem.

No comments: