May 24, 2008

Oh naised, naised, kuhu te nõnda kiirelt tõttate?

Mul on vabadus. Või nii nad väidavad. Ei, tegelikult nagu on ka. Lihtsalt imelik on, kui kõik õpivad ja mul pole sõpru. Aga ma käisin Tartus. Ja Tartus oli nii hea. Ma pmst ei teinudki mitte midagi. Lugesin raamatuid, tirisin Kallet ja Jumalat õppimise juurest ära, nautisin ilusat ilma ja teesklesin, et ma olen Pechterite tütar, kui Jumal ise õppida tahtis. Ja nii hea oli! Ma läheks kohe sinna tagasi, kui saaks. Mmm... ja esmaspäeval on mõndadel lapstel bio eksam ja Jumalal erialaeksam.
Muidu on siuksed lood, et tulevik on ikka tume. Võõrutusnähud koolist aina süvenevad. Vabal ajal loen ja söön ja koon ja teen nägu, et tegelikult on kõik hästi ja tegelikult vist ongi kõik päris hästi. Ja emmega käime shoppamas ka, ostsime riideid, ei, otsisime riideid.

Ja päike loojus Tartust Tallinnasse.

No comments: