June 15, 2008

Siin walitseda m e i e wõime

Prooviperiood on nüüd ametlikult läbi. Tähendab, reedel sai läbi, sest siis oli esietendus ja läbu. Olgugi et oli 13 ja reede ja püssid päris igas kohas ei paukunud, kus nad pidanuks, läks siiski hästi. Reede oli üldse tore päev. Paljud lapsed said vanaks ja Tanelile jõudsin enne Vargamäele sõitmist küllagi minna. Ja Kerliga meil oli väga laulmise ja klatśimise tuju ja mõni arvas meid kaksikõdedeks. Ning öösel sain jälle Siimuga koju ega pidanud bussis loksuma. Üliperfi päev (välja arvatud see auto ja lukkude lugu, mis on päris nõme).
Aga nädalavahetus ei möödunud ikkagi sõitmiseta. Ma küll olen juba suht harjunud iga hommik-õhtu poolteist tundi sõitma, aga koguaeg ka ei viitsi. Siiski, siiski viis tee meid Leenu sünnipäevale Haapsalu lähedale. Seal oli toredam, kui ma arvasin, aga kahe aasta tagusest sünnipäevast parem ei olnud. Aga sai süüa ja istuda ja rääkida ja eksamitulemusi oodata. Neid tulemusi, mida väga ei tahtnud tulla. Minul on ainult kirjanditulemus veel saamata. Prr... Teiste tulemustega ma olen enamvähem peaaegu rahul. Nad on siuksed keskpärased. Ma olen üldse väga keskpärane.
Naljakas on see, et reedel saab see kõik läbi. Kool siis, ametlikult. Reedel. See on ju kohe. Ei jõua kohale.

Mmm... ja vaadake kindlasti pilte ka http://albu.siimvahur.com ja etendust võib ka vaatama tulla, pileteid peaks veel veidi olema. Vist.

2 comments:

Anonymous said...

Inimesed, kes väidavad ise, et nad on keskpäarased ei saa kuidagi keskpärased olla. :)

Kadri said...

Minul oli ka keskpärane tulemus, nii et keskpärasus on moes.