October 29, 2008

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present.

Multikatest saab õppida igasuguseid asju. Kung-Fu Panda, oojee...
Kups käis siin. Ja see oli nii tore. Tema nägi ikka seda ka, et kuidas see elu meil vabal ajal käib. Nägi lapsi, keda oli vaja näha ja näitas ennast nendele. Kui ma pühapäeval bussijaamast koju olin jõudnud, siis oli siin kuidagi tühi. Ja seda mitte ainult sellepärast, et Triin koolis oli.
Praegu on meil koolis siuke aeg, et kõikidel asjadel tuleb ülevaatus. Et asjad peaksid vaikselt valmis saama. Nojah, eks näeb. Töödest rääkides, siis täna joonistasin ma esimest korda söega. Täitsa põnev oli.
Ja seda ma vist pole ka öelnud, et 10-30 november olen ma Pärnus. Praktikal.
Sellised lood siis Viljandimaalt. Tulge mulle külla.


1 comment:

Anonymous said...

We look like retards, but it's great!!