November 18, 2008

Thinking about forever


On jälle käes need hommikud, kui ma teen silmad lahti ja tunnen, et tahaks edasi teki all olla. Eriti keeruliseks muudab selle asjaolu, et kõrvalvoodis magav Triin teeb sama nägu ja Marigi kõrvaltoas. Ja tuul undab akna taga. Tegelikult on mõnus. Sellepärast ma vist panengi äratuskella 15 minutit varem helisema, et ma saaksin nautida veel natukene teki all olemist. Kurr....

Triin oli pühapäeval nii armas. Istus oma kottidega ühe võõra tüdruku kõrvale ja küsis siis: "Ja kuhu ma need kodinad nüüd panen?"
Kui esimest korda bussiga sõita, siis tuleb ikka korralikult ette valmistuda. Enne bussisõitu tund aega magada, krõpsu ja juua endale kaasa osta. Mõned hääletavad esimest korda, mõned sõidavad "esimest" korda bussiga. Selline on üliõpilase elu.

Ja tegelikult ma hiilin kirjutamiskohustusest eemale.

(ja see pilt sellepärast, et Mari meelest on mul seal hullud silmad.)

1 comment:

Kadri said...

On jaa hullud silmad, üldse hull pilt, Aga lahe