September 29, 2009

The Bad Actress

Mul on liiga palju öelda.
Aga asjad, mis on jäänud mainimata... näiteks, et James sai endale perekonnanime. Tähendab, juba paar aega tagasi ma kõndisin mööda kooli koridori ja siis jõudis minuni selgus. Black! James Black! Vot, Setu, said oma vastuse.
Raiko (või nagu Are teda kutsus - Raisko) ütles aga, et ma kaon sügisesse ära. See mõte meeldis mulle ka.
Reedel juhtusin pealinnas muusikutega jooma või siis Jumala korterit sisse õnnistama. Väga kift oli. Sai igast nimed nägudega kokku viia.

Mingid seigad olid veel, mida ma mainida tahtsin, aga nemad lendasid ära.
Mul tõesti on liiga palju öelda. See on see teine äärmus. Ükskord pole sõnu ja teine kord on liiga palju öelda.
Vähemalt oleme me Merliga nüüd jälle samal lainel või sama tee peal... igatahes samas kohas.


1 comment:

h. said...

peaks mainima, et minu jaoks oli see perekonnanimi nii loomulik, et ma isegi ei teadnud, et see alles nüüd tuli.