December 29, 2012

Laiskus.

"Primitive man really doesn’t get enough credit for inventing fire. This shit is awesome. Without artificial heat, shelter would do nothing but keep the rain off you. Stop and think about how amazing it is that beyond the 4-inch-thick wall of your house is a cold, damp, miserable world, and millions of jealous animals." 
Isaac Marion

Laiskus-laiskus-laiskus. Milles seisneb tänase päeva laiskus? Täna ma olin nii laisk, et ei viitsinud kodust välja minna. Isegi mitte selle pärast, et oleks vaja olnud süüa osta. Selle asemel tegin ära viimased, mis mul kodus olid - punase veini risotto parmesaniga. Ilmselgelt tudengitoit. Aga seda alles õhtul, kui olin täiesti veendunud, et ma olen nii laisk, et ei lähe poodi. Oleks pidanud riided selga panema ja värsket õhku hingama ja liigutama. Laiskus. Ma olin nii laisk, et ei viitsinud isegi mõelda välja põhjust, miks mitte õppida. Ma olin nii laisk, et hakkasin õppima. Laiskus. 

Olgu. Lumeonni ma siiski korra ronisin. Aga ainult sellepärast, et lumeonnid on ägedad.

1 comment: