June 06, 2010

Kolmekümmnes mai: Molti pipistrelli (palju nahkhiiri)

Uno giorno (üks päev) oli täiskuu e (ja) mondo (maailm) läks hulluks. Vähemalt noi (meie) läksime. Francese ragazzi (prantsuse poisid) on meid nagunii hipideks ristinud e luna (kuu) poole ulgumine neile molto (väga) veider non tundunud. Giovedi (neljapäev) oli üldse splendido (tore) giorno, tutti (kõik) juhtus iseenesest. Noi lihtsalt seisime e mondo loksus ise paika. Käisime musicali vaatamas, gratis (tasuta). E nägime tutti personi (kõiki inimesi), keda noi näha tahtsime. Finalmente (lõpuks) läksid ragazzi anche (ka) hulluks. Ooo, e baarman, kellelt noi wifit sempre (alati) varastame, ulgus con noi (koos meiega) luna poole.

A venerdi (reedel) käisime katusel alla natura (loodusele) laulmas.

Ma ieri (aga eile) oli nostra (meie) koduhoovis moeshow. Päris halb. Musica oli eriti halb. Splendido osa oli päeval, kui noi piknikul siamo andate kaisime, fiume keskel. Tegime enne frittelle (pannkoogid) e ragazzi tõid muud asjad e nii noi läksimegi. Sole (päike) paistis ja uccelli (linnud) laulsid.

Oggi (täna) noi koristasime nosrta casa (oma maja). Primo (esimene) kord, ma korralikult. E sera (õhtu) noi veedame elus musica't kuulates, loodetavasti. Läksimegi. Ma hoopis teisse luogo'sse (kohta). Käisime tränafestal (peol). Ei ütleks, et see just mio maitse on, ma tantsisime e tegelt oli splendido.

No, mio italiano non é perfetto. (Ei, minu itaalia keel pole täiuslik)

No comments: