October 17, 2005

Ma võiksin käia kas või mööda vett...

miks, nii raske sulle on öelda -
öelda et sinust ma hoolin,
kuidas su hääl - sinu hääl,
mind nii õnnelikuks teeb.
/see-oli-vist-Elioni-reklaamis-? Igatahes see laul on tore.

Nüüd olen ma rebane. Mulle löödi muna pähe (ristike lahtrisse) ja visati jahu ja vihmagi sadas. Võiks öelda, et peas olid veidike karvased ja toored pannkoogid. Muud seal ristimisel eriti polnudki.
Viimasel ajal olen ma süvenenud näitlikustamisesse ja õnne ja tarkuse defineerimisse ja Seneca kirjadesse ja füüsika mitteõppimisse ja ajaloo tunnis magamisse, nii et koju jõudes lendab peale selline mõnus väsimuse tunne, et tahaks ainult süüa (ma sain rösteri! Nüüd võin Jumala juures muudki süüa.) ja lugeda (luuletused ja 'French ja Koulu'... nämm...) ja häid filme (röövlirahnu Martin jõudis mulle koju kätte) vaadata.
Kusjuures meil hakati kütma. Varsti võib toas isegi soojaks minna *sülitab kolm korda üle vasaku õla*.

Aga sokid sahtlis on ikkagi paaritamata.


"Ära jahvata!" nähvas ta. "Ma tean isegi seda legendi. Mitu minust targemat meest on Maavalla risti ja põiki läbi tuuseldanud, et kuule leida. Need ei saa nii lihtsalt mingis nurgataguses vanakraamipoes välja ilmuda. Mida sa istud seal? Lähme nüüd, jookseme!"
"Ma ei istu," kogelesin mina. "Ma olen rabatud ja istme külge naelutatud. Kas mulle tundus nii või sa tõesti mainisid sinust targemaid mehi ja veel mitut? Kas mind on tõesti nii labasel kombel alt veetud? Kas ma tõesti siis ei olegi maailma kõige targema mehe teenistuses..."
"French! Kuula nüüd hoolega - kas sulle tõesti ainult tundub või kuuled sa tõesti minu hääles teatavat ähvardust?"
/- -/
Mõni aeg hiljem - kui Koulu unisevõitu ja vaiksetel Tarbatu tänavatel Kuhugi Väga Ruttava Mehe kiirkõndi esitas ja mina püüdsin kõigest väest välja näha Mehena, Kes Juhuslikult Samas Suunas Läheb, Aga Üldsegi Ei Kiirusta - kuulsin ma eestpoolt tema ähkimist: "Muuseas, French, need minust targemas mehed olid kõik juba surnud, kui mina sündisin."
Nii et see oli talle meelde jäänud.
/French ja Koulu - Indrek Hargla

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.