October 23, 2005

Milline saatus ka saaks talle (targale) osaks, ta teeb sellest midagi mälestusväärset.

Reedel juhtus nii, et esimene periood uues koolis sai läbi. Selle puhul jäid isegi kolm viimast tundi ära (või vähemalt jäid kaks füüsikat ära ja keegi ei kavatsenudki kaks tundi tühjalt passida, et siis keemiasse minna). Koju jõudes sisustasin ma oma aja teleka ja söögiga (röstsai ja merevaik :P) ja hiljem ka muusikaga. Täpselt selline tunne oli, et ükskõik, mis ümber ka toimuks, mina puhkan. Nii hea oli. Emme oli ka ülikoolis, nii et kõva muusika ei häirinud kedagi.

Hortus Musicus't käisin kah kuulamas, enne hüppasin ainult von Krahlist läbi ja haarasin enda kätte neli kutset 'Jänese aasta' esilinastusele. Hortus Musicus oli tegelikult päris tore, magama ei jäänud ega midagi (ja nüüd ma tean, kus väravatorn on). Eriti meeldis mulle, kuidas pärast lõppu kirikukellad kostusid. Ilus oli. Seejärel jalutasime Kaisaga Chocolateriesse (kirjutatakse see nii?) ja istusime ja rääkisime seal tunde ja tunde. Seneca kirjadest ja elust ja filmindusest ja teatrist ja sellest, kui härri potter kõik oli/on ja mulle meenus, kui väga mulle meeldib kohvikutes aega veeta.

'French ja Koulu' sai täna läbi. Kahju. Väga-väga hea raamat. French'i tegelaskuju on liiga geniaalne - alatu, vastik ja õel, aga geniaalne.
Indrek Hargla on üks minu lemmikkirjanikest.

Üldiselt on vaheaja plaanid nii, et homme on Gekkin ja kino ja loodetvasti Tripp. Teisipäev on auk. Kolmapäeval on Tairi ja Kupi ja Mari ja teater ja loodetavasti Kalle. Neljapäeval on fotokool. Ja reede kuni pühapäev on para-web, eks siis näeb kas lähen sinna üksi või kaksi (loodetavasti kaksi). (Ja esmaspäeval on von Krahl, aga see ei käi enam vaheaja alla.)

Kusjuures täna oli kaks korda jõulutunne. Selline päris jõulutunne ja isegi üks jõululaul tuli raadiost, mitte päris jõululaul, aga seda lastakse jõulude ajal palju. Jõulud võiksid tulla küll - paksu-paksu lumega, mida koguaeg juurde sajab ja ehitud kuusepuuga (ja kingitustega).

No comments: