August 27, 2007

Shut up! I am trying to make crème brulée! (starts grinding a cucumber)

Pmst selline oli mu olukord eile. Ma ei saanud midagi aru ja ma ei viitsinud millestki aru saada, istusin ainult arvuti ees, jõin teed (palju teed!), tegin valgest paberilehest väikseid kuulikesi ja panin nad karpi ja vaatasin Black Books'i. Sügav. Kusjuures tegelikult oli päris hea.

Ja siis nägin ma unes, et meie kooli aulast algas suur kosk, mille mu 'klassivennad' sinna tekitanud olid mingis aines hinde saamiseks ja see oli selline mõnus ja suur ja käänuline, nii et kõik õpilased said ülevalt alla hüpata ja mööda seda sõita ja see oli nagu Serena, ainult et palju parem. Üliäge. Mul oli nii tore. Ja see nägi üliilus välja ka. Ma ei tea, miks seda siiamaani päriselt tehtud pole? Geniaalne. Ainult sellest ma väga hästi ei saanud aru, et... noh... vesi nagu ei ringlenud, vaid laskus kosest alla ja siis läks minema. Et kust see vesi kõik tuli...

Pärast sellist toredat unenägu ei imesta ma üldse, et mul täna halb tuju oli. Olgugi, et ma sain paljajalu mööda tänavaid plätserdada, aga seda alles pärast vihma, mitte selle ajal. Ja siis ma ei saanud üldse aru, mida ma tahan. Jne... kriis ühesõnaga. Natuke hirmutab ka see, et ma lubasin järgmine nädal tubli ja suhtlusaldis olla.

Reedel käisime lapstega etendust vaatamas. Ega tal just palju sisu polnud, aga ma oletan, et see polnud väga mõte ka. Aga samas oli tore vaadata ja kuulata, kuidas tuttavad inimesed laulsid ja näitlesid ja ilusad olid. Välja arvata mõned erandid. Ja koolirahvast nägi üle pika aja... nagu ettevalmistus kooliks.

Ja ma vihkan kõiki, kellel tuli mõttesse teha aktus laupäeval. Mis sest et see esimene on. Reede oleks sobinud. Pühapäev oleks sobinud. Esmaspäevast rääkimata. Aga laupäev? Mismõttes. Kuigi ma olen sellega juba leppinud, ainult iga õhtu nutan ennast magama.

No comments: