September 02, 2007

And it rained all night

welcome to estonia Minul oli tore esimene september. Kui välja arvata, et ma ärkasin tund aega hiljem, kui ma planeerinud olin, kuigi sellest ka miskit polnud. Igatahes oli aktus tore. Ma olen nüüd vana, ametlikult. See kõige suurem. Ja ma ei saa sellest veel aru. Pärast seda läksime lapstega sööma ja siis sööma ja filme vaatama. Ja ka see kõik oli väga tore (kuigi ma kahtlustan, et teised väsisid veidi mu rääkimisest ära. Mina väsisin ka). Kuskil kahe ajal vajusid mu silmad kinni, sest eelmine päev oli mul vaja vaadata ära kõik Grey anatoomia kolmanda hooaja osad ja magama jäin ma umbes viie ajal. Ma üldse magan väga valedel aegadel.

Ja enne seda... Kupi käis minu pool ja me... tegime igasuguseid asju. Järgmine päev sõitsin mööda poode ringi ja otsisin kutsukumme ja õhtul tulid Maria-Anna ja Kätlin siia, sest ma olin laisk. Ja see oli ka tore, jäätisekokteili ja klatśimisega.

Votvot. Postitus nr 200.

No comments: