September 12, 2007

Will you come and fetch me?

welcome to estoniaNii kurbnaljakat päeva pole mul vist veel kunagi olnud. Aga kõigepealt ehk eelnevast ajast.
Laupäeval trügisin jälle linnateatri lavaauku viivate uste vahel. Ja see oli jällekord seda väärt. Hooaeg sai avatud ja laulud kaasa õõtsutud. Pühapäeval saime kõik kokku ja otsustasime edasise elu üle, tegime plaane. Täpsemalt 13-ndaks oktoobriks. Kui keegi näha tahab, siis tulgu RaMi ja vaadaku ise. Esmaspäeva kohta tasuks ära mainida ehk koorikatsed ja minu ja Leenu vaimne siiamikaksiklus. Teisipäeval tomus suur küpsetamine koolis ja hiljem läksime Helena, Kupi ja presidendipaariga teatrisse Kuumi Eesti Poisse vaatama. Ma ütlen ainult niipalju, et mulle meeldis, kuigi mitte ilmtingimata iga asi.

Ja jõuamegi tänasesse päeva. Varahommikul tuli Andreas ja viis mind tund aega varem kooli leiba küpsetama. Esimest tundi pmst ei olnud, vaid meid käsutati aulasse. Direktor pidas tänasel päeval oma parima kõne. Pehmemalt öeldes: üheteistkümnendas klassis on üks poiss vähem. Ma teadsin teda, kuid ei suhelnud temaga. Siiski valdas terve päeva imelik tunne, kuidagi vaikus ja kammitsus. Söögivahetunnil müüsime kooke, küpsetisi, mida eelmine õhtu lapsed valmistasid. Kuigi päev oli alanud kurvalt, osteti siiski kõik ära. Jäime kõvasti kasumisse. Päeva kõige imelikum osa ehk oli hoopiski, et inglis keele tund, mida ma vihkan, oli täna kõige toredam. Ja matemaatikas me naersime Kupiga pisarateni. Kõige lõpuks tulin ma pärast kooli kohe koju, mida pole ka juba päris tükk aega juhtunud.
Aga seistes keset koridori ja lastes Kaisal end tühjaks nutta, see oli nagu kuskilt teisest ajast ja kohast.

Üldiselt ma ei saa millestki aru. Nii palju on teha ja mõelda ja toimetada, kahed kohustuslikud kirjandused, füüsika-mata tööd (mida ma enam üldse ei valda), joonestamine, õpetajatepäev, SDC autoriõhtu, rebaste retsimine, DSD projekt ja kõik muud eksamid, mis koguaeg end mõtetesse pressivad. Ja kõige selle vahelt tahaks midagi toredat ka teha. Eile õhtul oli kriis, aga täna tundub kõik kuidagi palju selgem ja lihtsam. See võis olla ka tollest sügistuulest....

No comments: